اخبار
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با حکم رئیس دانشگاه پیام نور کشور، آقای دکتر ولی اله خوش طینت به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل معرفی شد.

در ابتدای این مراسم که در سالن اجتماعات ستاد استان و با حضور روسای مراکز اعضای هیات علمی، دانشجویان  و مدعوین برگزار شد حاج آقا علی نسب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل ضمن خیرمقدم گویی به حضار از تلاشهای دکتر فدائیان در 2 سال مدیریت استان تشکر کردند برای آقای دکتر خوش طینت در قبول مسئولیت دانشگاه پیام نور استان اردبیل آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه مراسم دکتر فدائیان رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان اردبیل ضمن خوش آمدگویی به حاضران گزارشی از دوران دوساله خویش ارائه کردند.ایشان با اشاره به شرایط سخت آموزش مجازی در دوران واگیری کرونا از اساتید کارکنان و مدرسان مدعو به خاطر همراهی مجموعه دانشگاه تشکر کردند و برای آقای دکتر خوش طینت در پیشبرد برنامه خود در دانشگاه آرزوی توفیق نمودند.

در ادامه مراسم دکتر خوش طینت رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، ضمن خیر مقدم به حضار جلسه و تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر فدائیان، گزیده ای از برنامه های کاری خود را در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری و مالی وشیوه های درآمدزایی منطبق با رسالت و شئون دانشگاه بیان نمودند
ایشان چشم انداز آتی دانشگاه را روشن ارزیابی کرده و استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه را خواستار شدند.

در ادامه مراسم دکتر جمال زاده معاون محترم حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه ضمن عرض اظهار خوشوقتی از حضور در جمع همکاران دانشگاه پیام نور استان اردبیل و تشکر از همکاران، اساتید و مسئولین ستادی استانی و روحانیت معزز به چند نکته پرداختند.
ایشان با بیان این نکته که جایگاه پست و مقام در دین ما چیست؟ و چه نگاهی به آن می شود؟ ایشان افزودند: در دین ما توصیه شده از پست و مقام بر حذر باشید و دوری کنید. زیرا  پاسخگویی نسبت به آن خیلی سخت و دشوار است.. نکته دیگری که باید توجه داشت اینکه در دین ما به مسئولیت چگونه نگاه می شود؟ مسئولیت، امانت داری است و امر بسیار سختی است و الزامات و شاخص هایی دارد.

دکتر جمال زاده با اشاره به مسایل و مشکلات متعدد امروزی از خدمات دکتر فدائیان در دوران تصدی ریاست دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل تشکرو برای آقای دکتر خوش‌طینت جهت پیشبرد اهداف و برنامه خود با این شرایط دانشگاه قبول مسئولیت کردند آرزوی توفیق و موفقیت نمودند.

در پایان جلسه از دکتر فدائیان با اهدای هدایائی از طرف دانشگاه پیام نور استان و همکاران تجلیل به عمل آمد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر