اخباربرگزیده
 

در مراسمی که در آستانه 16 آذر روز دانشجو در سالن جلسات دانشگاه پیام نور واحد نیر  برگزار شد، دانشجویان این واحد دانشگاهی در نشستی صمیمی با مسئولین واحد دیدار و به ارائه نظرات و مطالبات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پیام نور واحد نیر : دکتر محمد فدائیان رئیس دانشگاه پیام نور واحد نیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه تن از شهدای دانشجو سال 32 که در اعتراض به سفر نیکسون معاون رئیس جمهور وقت امریکا به ایران به شهادت رسیدند گفت: یاد و خاطره این شهیدان سرافزاز که برای استقلال کشور با گلوله مزدوران شاه به شهادت رسیدند برای همیشه  جاودانه خواهد ماند.

رییس دانشگاه در این نشست صمیمی با اشاره به توانایی های این دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه دارای توانمندی زیادی است و ما با اهتمام و جدیت تمام برای توسعه ی دانشگاه برنامه ریزی نموده ایم. دکتر فدائیان بیان کرد: یکی از نکات مثبت این نشست ها، بحث و نقد منصفانه مسائل مربوط به دانشگاه از سوی دانشجویان است. از سویی دیگر هر کدام از شما عزیزان نماینده جمعی از دانشجویان هستید که با طرح سوالات و نظرهای خود می توانید مطالبات تعداد زیادی از دانشجویان را مطرح کرده و در سایه نقد سازنده، به نتایج مطلوب هم دست پیدا کنید.

وی افزود: ارتقای معرفت دینی و معنویت را ویژگی دیگر دانشجویی عنوان کرد و ادامه داد:  دانشجویان بایستی همواره در صدد ارتقای سطح معرفت دینی و معنویت خویش و محیط دانشگاه و جامعه  باشند.رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: اساس حیات و ادامه کار دانشگاه حضور و فعالیت شما دانشجویان عزیز است و قطعا با مشارکت و فعالیت شما برنامه های این دانشگاه با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر